Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 21 juni 2015

En fantastisk dag i Alnarp med de mina

Jag är nere i Malmö och jobbar i min dotters affär nu när hon fått sin lilla dotter. Men i dag är det ledigt så vi har varit på utflykt till Alnarp och njutit av solen och alla fina växter där.
Vita pioner och rosa och många fler.

Ett "plastpåseträd" såg vi också, jag tror att man ska sammla frön från kottarna. Men det såg ganska roligt ut!

Lilla Betty blev hungrig så det fick bli en liten mat och blöjbytesstund i gräset.

När vi kom till bilen för att åka , hade vi fått parkeringsböter. För att inte tala om att det låg ett gammalt fågellik på bilen?

Sedan åkte vi till Lomma hamn och åt , jag har aldrig varit där, men det är ett ställe jag härna återkommer till. God mat och fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar