Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

måndag 16 juli 2018

Appar hit och appar dit

Jag gillar att blogga men det måste vara enkelt. Men den nya bloggerappen jag har i min telefon förstår jag mig inte på.
Om jag lägger in en bild kan jag inte skriva något, Skriver jag så kan jag inte få in bilder.
Jag har dessutom ny telefon, bytte från iphone som jag haft under många år till android.
Får väl fundera vidare för nog sjutton ska jag väl kunna lösa ett sånt "värdsligt" problem?

2 kommentarer:

  1. Blogga vill jag också men har börjat tycka det är krångligt med bilderna! På mobilen funkar det inte als fast jag bytt till en iphone!

    SvaraRadera


  2. If you need any kind of Photoshop editing please visit this site.

    clipping path service
    Background Removal Service

    SvaraRadera