Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

onsdag 6 december 2017

I dag är det första efit i december

I dag är det första efit i december och jag är ledig i dag, och man kan ju undra varför jag måste vakna och gå upp klockan 6.30 dessutom med huvudvärk.
Fler som visar sin dag i bilder hittar ni här.

6.30 Börjar så här innan frukosten.

7.30 Sitter framför tv´n och slötittar, då Strage hyllar Dennis Lood som driver Rundgång i Malmö. Lite kul eftersom det är min dotters kompis så jag slänger mig på instragram 
,och meddelar hans sambo vad jag sett.

8.30  Sitter med min nygamla dator, satte i en ny disk och speedade upp min mac. Min gamla disk ligger i ett eget case som jag har och kan hämta ifrån. Uhj det är mycket att försöka komma på, och att komma i håg mina olika lösenord bara det är....
 9.30 Nu så är ordningen återställd och huvudvärken har flugit hädan, så jag sätter i gång att städa och slänga på badrummet.
 11.00 Ritar ett mönster på en liten body.
 11.30 tar en kopp kaffe
 12.30 vi får för oss att åka upp på Kinnekulle och äta mat på Kinnekullegården.
 Fantastisk god mat och en skön värmande brasa som sprakade så gott.
 14.00 jag funderar över att utforska vindarnas tempel, men min man ville åka hem.
 15.00 nu är det dags att sätta sig och kolla den nya dvn.Den är inspelad här i omgivningen och baserad på en sann historia.
18.00 nu är bodyn färdigsydd och en till är tillklippt.

20.00 efter att ha farit runt och plockat här i huset så har jag satt mig i fåtöljen med mina stickningar.
 Så nu ska jag sticka kika lite på tv och hoppa i säng, för i morgon så börjar jag tidigt på jobbet.



1 kommentar:

  1. Så trist att vakna med huvudvärk en ledig dag! När tabletten väl hjälpte såg det genast mycket trevligare ut. Snyggt att sy egna bodys, men du är ju proffs, det har jag förstått!

    http://vardagsnjutning.blogspot.se/2017/12/efit-en-sorglig-dag-i-december.html

    SvaraRadera