Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

lördag 4 mars 2017

Ett foto i timmen gör vi i dag

OSom fler i Sverige så är även jag med och visar min dag på efit.
7.30 maken väcker mig, jag är högst tveksam till att gå ur den goa värmen o börja dagen.
8.30 Stickar några varv på en liten kofta.
9.30 Nu är alla uppe, även syster som är här på besök.
10.30
Var vi på väg för att titta på en begagnad båt. 
11.30 hemma igen och en genomång av växthuset, snart dags att ta tag i det.
12.30 letar andra båtobjekt på nätet
13.30 har ett gäng barnklänningar som ska sys färdigt.
14.30 tar en powernap med en ljudbok i örat. Jo Nesbö's polis
15.30 med ny energi så går det fint att fortsätta med att sy
17.30 nu har jag sytt i ett par timmar så nu grejar jag med mina blommor
19.00 fastnat i pinterest o allt som jag vill prova.
20.30 nybadad slänger jag mig i soffan för att titta på tv och i vår familj är det inte mello.





8 kommentarer:

  1. Hej hej från Jakobstad i Finland! :) Även jag är med och fotar min dag ;)

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med båten då?

    SvaraRadera
  3. Lämnar ett litet avtryck från en EFIT:are i Östergötland. :)

    SvaraRadera
  4. Kikar in på din EFIT
    spännande med båt, bor ni när en sjö eller ett hav?

    /Annika
    https://auroraaurum.wordpress.com/

    SvaraRadera
  5. Förstår dig det var verkligen en kall och ruggig dag idag :-P

    SvaraRadera
  6. Takk for titten! Er det ikke litt kaldt å kjøre båt i dag?

    SvaraRadera
  7. Så vårigt det ser ut hos dig, undrar om du drabbas av snöovädret imorgon?

    SvaraRadera
  8. Är det fortsatt vårkänslor där idag?
    Här är det inte så.. men härligt väder ändå.

    SvaraRadera