Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

torsdag 18 februari 2016

Efit

 
Vaknade vid 6- tiden och upptäckte artboken jag lyssnar på gott hela natten. Iofs inget ovanligt.
7,15 på väg till jobbet
9.45 efter en del åkande hit o ditt, är det dags för fika med kollegorna.
11.00 tillbringar en tid i vita rummet.
19.00  I bland tar man sig vatten över huvudet och så blev det i dag. Trodde att jag skulle fixa en efitdag i dag..... Det gjorde jag inte, för nu sitter jag som en pascha i fåtöljen o är tröööött. Det enda jag ämnar göra mer i dag, är att hålla mig vaken tills jag ska gå o lägga mig.

3 kommentarer:

  1. Är boken bra? Letar lite böcker som jag inte blir uttråkad av och har Storytel där det finns en hel del. Men att hitta det en vill lyssna på är inte helt lätt.

    SvaraRadera
  2. korte dager er også EFIT dager... Hva er vilerum?

    SvaraRadera
  3. Hej
    Den där boken verkar vara nått för mig!
    Jag ibland tar man sig vatten över huvudet. Tur att det inte var värre saker ;)

    SvaraRadera