Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

tisdag 30 september 2014

Det här med att få till en bra BH är ett riktigt pyssel

I går kväll var jag på kurs i underklädessömnad. Varannan måndagkväll 4 ggr ska vi ses. Rackarns vad skoj att vara en deltagare, och inte vara kursledare en ny upplevelse för mig inom sömnad.
En BH som ska sitta som gjuten på mig ska det bli. Men en bh gör man inte på en kafferast precis. Lisa som har LG sömnad leder kursen och hon är jätteduktig, har fina fina kunskaper inom underklädessömmnad.
Mönstret som jag använder har hon gjort och hon har "öga" för var det ska ändras, så det passar. Eftersom jag har olika str på mina bröst så har hon gjort olika mönsterdelar. Spännande att se om den blir som jag tänkt mig!

1 kommentar:

  1. Någon gång ska jag gå en kurs i bh-sömnad. Jag har klippt till min första och ska testa själv först. Men det blir ju aldrig tid att sitta ner. En massa annat som hela tiden kommer före...

    SvaraRadera