Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

torsdag 25 september 2014

Jag eller vi lever i ett positivt kaos.



Jag eller vi lever i ett kaos, som tar slut på lördag. Sedan i slutet på maj har min ena dotter bott här hos oss, pga hennes lägenhet varit uthyrd i andra hand. Efter mycket väntan kom hennes kille hit från Israel för drygt en månad sedan. Så nu ska de bygga ett liv tillsammans i lägenheten  som de får tillgång till på lördag, och vi kommer att få vårt "gamlalunkliv" tillbaka. Just nu står hela mitt hus fullt med saker som vi flyttar på lördag, och om ca en månad så kommer mitt första barnbarn att födas. Så kaoset är positivt, även om det är prylar överallt!
Så i dag har jag tagit en ledig dag från jobbet, så dottern och jag ska ha mor o barn dag, så bara hon vaknar så bär det av till Skövde för att fixa lite mer prylar hit till vårt "kaos".
Under tiden jag väntar gottar jag mig åt tystnaden, kaffe och adlibris nya böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar