Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

måndag 7 juli 2014

Sommarsyverkstad i köket i stugan

Jag är själv i stugan maken är hemma och jobbar ett par dagar. Så naturligtvis har jag släpat med mig symaskiner, tyger och en massa annat. Det är fruktansvärt varm så fläkten går på högvarav.
Vitt till cowerstichen och en massa andra trådar, ni vet de där som man bara måste ha.
Men frågan är hur jag tänkte här......ingen blå eller mörk färg alls, och ja som klippt till både småbarns kläder och en långärmad jumper till mig. Undrar om jag vågar släppa in min man i syrummet för att leta reda på rätt färger? han älskar att slänga saker...........

2 kommentarer:

  1. Nej nej, låt honom inte slippa in där! Äh skojar, han löser det säkert galant. Han får väl ta några extra att välja på. =)
    /Sömma lugnt!

    SvaraRadera
  2. Det är vad jag kallar en riktig semester. Ingen krävande familj och "uppdukat" bord. Ända smolken i bägaren är väl att semestern är alldeles för kort. ;)
    /Anna

    SvaraRadera