Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 4 augusti 2013

En underbart skön semesterdag.

 Härrom dagen tvättade jag ullen och så har den legat och torkat fint. Nu är det dags att ta hand om den rena ullen. I dag satt jag ute i solen och kardade en del av ullen.
 Och där i mellan virkade jag på min topp. O så passade jag på att repa upp en del som jag virkat, det blev inte som jag tänkt mig, så riv upp och gör om!!! Innan jag fortsatte trimmade jag lite runt stugorna, skönt att avreagera sig lite på nått.
 Jag har i flera dagar åkt omkring med ett kuvert som ska postas, och bara glömt att få i väg det. Men i dag åkte jag till affären som naturligtvis var stäng, sen till kiosken som inte hade frimärken..... så då fick jag åka en bit till och hamnade hos fabulös keramik i Rönne. ite så långt från stugan.
Oh se där ! där ligger ett varuhus mitt ut i ingenting eller som man säger här "hytteboa" och visst det var både öppet och de hade frimärken, så nu äntligen så är brevet till skattemyndigheten ivägskickat. Bara att hoppas att det kommer fram, för det hade uppenbarligen inte min deklaration gjort på nätet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar