Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 25 juli 2010

Tre stycken Annis har det blivit under semestern, och olika avslut på alla. En väldigt skojig stickning och snabbt går det, så det blir säkert flera. Även den här är stickad i Tvinni tveed
Och så har jag då äntligen kommit iväg till Biltema och införskaffat lekmattor a´69.90, betydligt billigare än på en leksaksaffär.
Rundstickor som går att byta storlek fick jag tag på i Örebro, här där jag bor har jag inte lyckats hitta dem. Jättesköna att sticka med . Naturligtvis har de ett namn men just nu är det "soprent" i minnesbanken..
Tre olika storlekar på filt nålar fick följa med hem också så nu ska jag ta mig ann ullen som ligger och väntar.

1 kommentar:

  1. Kan det vara Knit-pro-dtockor? Det ser ut som det...Jättesköna!
    Tack för titten!

    SvaraRadera