Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

torsdag 15 juli 2010

Semestern "stickat färdigt" resultat

Jag bestämde mig för att inget nytt innan de påbörjade projekten är färdiga, och se nu är de det.
Nu är bara själva blockningen kvar, som jag skrivit om tidigare så har jag inte fått tag i lekmattan ännu.
Men bara det lugnar ner sig lite ska jag ta en tur in till Örebro och kolla om Biltema har någon.
Nu är jag inne på tredje semesterveckan och har en kvar, och under den tiden så har jag hjälpt pappa att flytta och sålt hans lägenhet,och en del piff i den nya.
Det är långt ifrån klart, och pappa hamnade på sjukhuset för ett par dagar sedan, men jag får troligtvis hämta hem honom idag.
O mitt i allt detta så är det vaaaaaaaaaaarmt.
Så ur den synpunkten är det bra att jag har semester för det är 15 mil mellan oss, och ska jag sätta mig på cykeln direkt lär det ta sin lilla tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar