Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

tisdag 14 april 2015

100/33 Plötsligt händer det......jag är rik!


Det här är mina älskade barn, taget sommaren 1986-87. Som de flesta föräldrar säger ...var i hela friden tar åren vägen? I dag har jag blivit farmor, min yngste son har fått en liten flicka, och för en månad sen fick min äldste som tvilling flickor. För 5 månader sen blev jag mormor, min yngsta dotters fick sin son mitt första barnbarn.  Som om inte det skulle räcka ska min äldsta dotter få barn om ca 1,5 månader. 
O jag som inte trodde att jag skulle få några barnbarn för ett år sedan. När det väl händer så går det snabbt och på en gång.
Så nästa sommar kommer det att tullta runt 4 små jämngamla kusinflickor på drygt ett år och en pojk-kusin på 1,5 år vid sommarstugan.

Det är bara att konstatera att jag är lyckligt rik.


4 kommentarer:

  1. Så underbart. Mitt första barnbarn närmar sig två månader och i juli kommer ännu ett barnbarn. Får se om det blir fler framöver. Grattis till din skatt!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Grattis farmor/mormor! Jag blev själv mormor och även bonusmormor i april. *hihi* Som sagt, allt på en gång! *hehe*

    SvaraRadera
  3. Så mysigt med barnbarn, snart har du lika många som jag fast jag har fått mina under en period på 8 år :)

    SvaraRadera
  4. Wow! Grattis till alla barnbarn!

    SvaraRadera