Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

fredag 27 december 2013

Dags att ta tag i nya utmaningar

Snart nytt år nya utmaningar och då ska jag bl.a ta tag i mina stickmaskiner.
Jag har under flera år varit engagerad i en massa social projekt som mer eller mindre tagit knäcken på mig. Jag har avslutat två av de som slukat mest av min energi, så nu ska jag ägna mig åt mig själv och det jag tycker är roligt.

Jag har tre stickmaskiner i min ägo som jag vill dra iggr.
Börjar så smått att fixa ett hålkort till den ena. har en liten idé om hur mönstret skall se ut.
Hittade en sida på nätet med hur man använder sig av exel för att göra ett mönster.
Det hittar du här.
Jag har en hiskelig massa garn som bara väntar på att få bli stickade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar