Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

onsdag 27 juli 2011

Efit

PJ funderar och och skriver underfundiga svar, undrar om han vinner. Spelet fortsätter och klockan är nu 22.30.............natti nu är min efit för denna dag slut även om spelet fortsätter ett tag till.
21.00 efter att ha ätit gott och njutit av trevligt sällskap så fortsatte kvällen men retro.
Janne fixade grillen och en helt superb lax fick vi att äta, och diverse olika sallader....mums!
18.00 hemma vid stugan så var jag tvungen att kolla min nyinköpta stickbok, känner igen den från 70-talet och det fanns en hel del som jag vill undersöka.
17.00 vi passade på att handla en del på Ica i Hbg och plötsligt fick jag för mig att det skulle hända! och inte skjutton hände det!
15.45 eftersom äldsta dottern var med hem med hennes moster och efter det så for vi på loppis runda i Hallsberg,bra begagnat och Uffes lada.
14.30 Skjutsade hem min syrra till hennes boende, efter att ha varit hos oss ett par dagar.
13.00 fixade till en sallad av resterna från gårdagens grillning. Kyckling och diverse olika grönsaker.
Från 10.00 till 11.30 så var jag och lien i vattnet och jobbade på.Kan bara konstatera att det behövs fler timmar. Får bli en annan dag.
När väl disken är gjord så plockade jag fram "latex dräkten" eller sjöstövlarna för att ta ett tag med den "förbaskade" vassen som växer oss över huvudet.
Gårdagskvällen grillning lämnade en hög att diska.Äldsta dotterns och sambons kompis kom och sover över, vilken lycka att de vill dela deras vänner med oss. Nu är klockan 9.30 och köket är uppstädat från nattens disk och tp-spel ,klockan 12.45 gav vi upp Erica var den som hade mest pluppar i sin lilla "kapsel", men vann gjorde hon iiinte!.
7.30 vaknade i stugan efter att ha sovit jätteskönt, och då har jag ändå haft sängen helt för mig själv eftersom maken åkte hem en tur igår. Dagen börjar som vanligt här med kaffe drickandes ur min nalle puh mugg som jag fick av yngste sonen för många år sedan. Dagens nyheter från na.se läses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar