Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

lördag 17 mars 2018

Nygammal dator

Min älskade dator som är en mac book pro har några år på nacken. Den gick så långsamt att jag hade kunnat åkt på semester innan den hoppade igång.
Hur som helst så var det en dyr dator som har varit bra, men inte riktigt höll måttet nu på slutet.
Efter mycket funderande ....ska jag investera i en ny eller lämna den till "farbror datadoktorn".
Jag kom fram till att det mest lönsamma är att lämna in den.
Sagt och gjort ett nytt innanmäte sattes in och ett case på det som fanns i min gamla dator kostade mig 4500 kr.
Betydligt billigare än att investera i en ny dator.

Däremot finns ju inte mina gamla program i den nya insatta delen.
Så nu sitter jag här och funderar på hur i hela friden jag gör men min stansmaskin, silouette cameo.
Jag har en sagolik förmåga att glömma hur man gjorde.

Ärligt sagt jag blir galen på mig själv eftersom jag inte skriver upp hur man gör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar