Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

fredag 22 september 2017

Båten ska upp till vilket pris som helst!

Här har tankarna gått varma, hur i held friden ska vi få upp båten?
Normalt sett är det ca 80 cm högre vatten här och där ligger vår båt.
Som ni förstår är det inte så i år.
Vi brukar normalt bara dra upp båten och lägga den på gräsmattan men det är ju totalt omöjligt.
Sagt o gjort då rodde jag båten ut till ett ställe där vi kunde dra upp den. Och srt makens nya leksak var till stor hjälp kan jag skriva under.
I vintras gjorde han en kärra till mina barnbarn som varit otroligt uppskattad i sommar.
Nu blev den bra att se till att motorn kom hem också.
Jag har dessutom klippt gräset med åbäket och när jag får in snittsen kommet det att nli super.
Jösses vad det blir bra i bland!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar