Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

tisdag 29 mars 2016

överbefälhavarens hemlighet

Överbefälhavarens hemlighet av Björn Ranelid, har jag precis lyssnat på.
Jag som är en person som läst måååånga böcker men numer lyssnar på ännu mera böcker, har undvikit Ranelid.
Inte för att jag inte gillar hans texter, jag läser gärna hans böcker. Men jag har inte gjort det pågrund av att alla hans böcker är författarupplästa.
Som författare är han fantastik tycker jag, men han är uppför sig som "fjant" förövrigt.
Jag var tvungen mentalt att lägga hans röst och uppsyn åt sidan för att lyssna på boken.
Och jag är så glad att jag klarade det, för Ranelid har skrivit en bok som stannar kvar och som jag tänker och funderar över.
Det är inte många gånger som jag har boken kvar i mitt huvud, utan jag lämnar den och ger mig på en ny.
Så jag kan bara rekommendera er läs eller lyssna på boken, Ranelid är värd en andra chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar