Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 8 mars 2015

Efit söndag, Kvinnodagen och Wasaloppet

9.00 Efit söndag tillsammans med många andra kika in här och hitta andra som delar med sig av sin dag.
Som så många andra idag så startar jag min dag med Wasaloppet. Det känns skönt att ligga i soffan och titta, fantastiskt hur de orkar att åka! 

10.00
Tar en paus från tv tittandet och fortsätter med mina bebisfiltar.

11.00
Klipper ut mönster till väldigt små bebisar.


12.00
Maken har gjort en kokaihop blandning. Smakade fantastiskt gott, och endast 5 points, det tackar jag för!


13.00
Grejar ute i växthuset, gamla löv och annat ska bort.

14.00 klippt till ett gäng med byxor som ska sys.
15.00
Dags för lite kaffe, det passar perfekt för nu kom maken hem.

16.00
Babynestet till min yngste sons kommane baby. Mamman är fixerad och klar så nu är det bara att vänta.

17.00 
Nu ligger vi i varsin ände av soffan och smälter soppan vi nyss åt.

19.00
Nu har det gått 2 timmar sedan jag tog en bild. Jag har pratat i telefon och repat upp en stickning. Nu är det upplagt til l sockor. Jag stickar alltid mina sockor på rundsticka, och bägge samtidigt.

20.00
På tv'n är det så ska det låta som jag lyssnar på. Stickningen varvas med quizkampen. 

21.00
Jag stickar vidare och tittar på Arne Dahl på ettan. Sen tänker jag tacka för mig och krypa ner i sängen.

3 kommentarer:

  1. Såg faktiskt gott ut!

    Har du mönstret på BH ( läste det i ett tidigare inlägg ).

    Ha en skön kväll!

    // Anna

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du syr. Härligt!

    SvaraRadera
  3. Titter innom, og ønsker en fin kveld:)

    SvaraRadera