Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 4 januari 2015

Jag går in och backar ut!


Jag har drömt om en walk in closet, men jag inser att i mitt fall får det bli en som man går in i och backar ut! I dag är det dagen då klädkammaren ska få sig ett lyft. Sagt och gjort en sväng till Jula i Skara och inköp av två stora fyra mellan och två små plastbackar med lock till. Kommer att bli riktigt bra tänkte vi. Jodå det blev det förutom att vi lyckades köpa totalt fel lock......de stora fick inga och de mellanstora fick två resten blev helknäppt.
Men jag tar en sväng dit i morgon fm jag är ju ändå ledig.
I går var vi på Rusta i Lidköping och köpte vacumpåsar, nu "jäklar" ska vi få till det. Det är en smart uppfinning de där vacumpåsarna.
Nu ville inte dammsugaren riktigt vara med, så den lade av mitt i självaste utsuget.
Så nu är det avbrott i "klädkammarekaeovern"! för nu letar vi kvittot för dammsugaren inköptes under hösten, men var var det nu vi lade det kvittot?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar