Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

torsdag 4 september 2014

Bh sömnad på gång

Nu jäklar är det slut på mina bh bekymmer. Jag tog mig i kragen och åkte till LG sömnad i Källby i måndags. Trots att jag bor alldeles i närheten har jag inte kommit mig för att åka dit, i bland kan det som är nära kännas ganska "långt" bort. Jag köpte till två stycken bh,ar så nu ska jag bara klippa ut och börja sy. funderar på att sy ett kupprov innan jag säter saxen i fintyget.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande! Jag letar på nätet men hittar inte mycket... När har de öppet? Är det hela kit med tyg, mönster och allt? Berätta mer, snälla! =)
    /kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. LG sömnad finns i Källby och hon har sin butik hemma i sitt hus. Ringer man till henne så får man komma dit o handla, Annars kan man beställa material från nätet, hon säljer kitt eller annars kan man plocka ihop vad man vill ha. Jag valde mitt eget kit. Lisa mätte mig så jag förhoppningsvis får rätt str på bh.n det man upptäcker är att de bh man köper och det man syr är verkligen olika i strl. Hon har en blogg, sök på lg sömmnad,

      Radera