Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 2 mars 2014

Kaos i mitt kreativa rum.

Jag tillhör de som håller på med allt möjligt, har en tendens att börja men att slutföra är inte min cup of te så att säga.
Jag har ett rum till förfogande där jag härbärgerar allt möjligt bra att ha saker. Är man dessutom som jag som sparar på det mesta så blir rummet fort överfullt.
Rummet är inte så stort som jag skulle vilja ha det.
Det jag framför allt saknar är ett tillklippningsbord, jag hatar att vara på köksbordet det är alldeles för lågt.
Men eftersom rummet inte är så stort så det rymmer ett stort bord så får jag tänka ut något filurigt sätt att få till det. Jag såg på internet någon som gjort ett bord utifrån IKEA´s bokhylla. Så nu har jag lyckats få ihop den, men jag måste köpa hjul och en skiva till . Tanken är att jag ska kunna rulla undan den och fälla ner skivan. får se hur jag får till det.

 Som ni ser är det en salig röra i mitt rum, jag har släpat runt på möblerna några ggr men jag får inte riktigt till det ändå. Skulle vilja ha hyllor över där jag har symaskinerna, men vi har gipsväggar som är enkla så enligt maken så vägrar han att sätta upp det för det håller inte enligt honom.
Usch när jag ser det så här ser det ut som världens slarvigaste huserar här, och frågar ni min man så säger han att det gör det! jag har stickmaskiner som jag inte har plats att sätta upp, tanken är att jag ska kunna sätta upp även de på mitt tillklippnigsbord. Med andra ord så kommer det bli kanonbra bara jag får till det!
På strykbrädan ligger det ett helt gäng med barnkläder som är färdigsydda och skall skickas ner till Malmö. Så här har jag i mitt kreativa kaos hur har ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar