Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

torsdag 13 september 2012

Nu räcker det, flytta till något annat ställe dumma bacill!

En veckas sjukskrivning med influensa räckte inte riktigt till, var tvungen att besöka farbror doktorn igår. Han tycke som mig, jag behöver vara hemma lite till! När maken o jag satt och åt säger han spontant, packa lite saker, du kan lika gärna var sjuk vid stugan, som
hemma. Och visst har han rätt! jag kan njuta av en underbar utsikt och lugnet.
Jag tror att den envetna bacillen kommer att flytta till något tråkigare ställe, för den får ingen näring här.

2 kommentarer:

  1. Klok man du har!
    Krya på dig och bacillen vet att det inte är tråkigt hos mig så hit kommer den inte ;-))

    SvaraRadera
  2. ...så vackert så det tar andan ur en!

    SvaraRadera