Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

torsdag 14 juni 2012

Restgarnskofta i bomull

Fast restgarner är det ju inte, men de har säkert funnits i mina skåp sen 90-talet. Uppifrån och ner kofta är helt perfekt när man utnyttjar sin små garnnysta som bara ligger där och är färdigklappade på! Stickor tre och den här ggr har jag köpt knitpro i metall , bara att hoppas att de håller. Efter att ha haft av 3 stycken i trä så inser jag att de har förbrukat sin chans hos mig. Dessutom är de inte så billiga!

2 kommentarer:

  1. Oj vad du är duktig Carina. Min uppochner-kofta,
    ligger därborta " nickar ditåt", fortfarande på stickan sen vi var på kursen! LIgger nog bra där, tills jag behöver stickan....Kan ju å andra sidan köpa nya :o)

    Nu ska jag te "Liköping" och kolla tv-apparater.
    Ha det gott och fastna Inte i spinnrocken e du snäller.

    // vonna von Flytt

    SvaraRadera
  2. Tänk vad mycket fint man kan göra av restgarner....

    SvaraRadera