Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

fredag 6 januari 2012

Det börjar bra det nya året!

 Eftersom jag är en notorisk ljudbokslyssnare och den "fb" sladden konstant är tilltrasslad har jag stickat in den i en i-cord, hoppas den utmaningen är en bra idée. just nu är det Jag är Zlatan som går i mina öron.
 På stickorna finns en Maluka sjal.
 Min sjal som legat färdig lääänge har under dagen nålats fast så den kan överlämnas till min yngsta dotter.
 Sjal nummer två som blivit blockad i dag.
Och under tiden kan man alltid ta ett parti wordfeud, det kan man lugnt säga är beroende framkallande.
Om nån känner sig manad så är mitt namn där naturligtvis sinneskatten.

3 kommentarer:

  1. voine voine !!!
    jag broder javisst

    du stickar de underbaraste sjalar som jag inte ger mig på!!

    wordfreud passar jag mig "dj...igt" (ursäkta språket förlåt) noga för att "haka på"...för jag inser att jag då är uppslukad över hårfästet med det eftersom jag hatar att förlora...!!
    ;-))

    tack för din snälla söta inspirerande kommentar om mitt broderande! kram Gun-(Wivi)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin färg den blå sjalen hade :-)

    SvaraRadera
  3. Fniss... hej du, Elsa-Signe Ingridsdotter, kul att träffas!
    Tänk om vi verkligen hette på det här sättet... långt och besvärligt men lite häftigt också!

    SvaraRadera