Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

fredag 9 september 2011



Ullgarnet jag köpte på Lidl växer och är på väg att bli en tröja till mannen i mitt liv. Ett mjukt och gott ullgarn som enligt etiketten kan tvättas i maskin, (det vet jag inte om jag törs) trevligt att sticka i.
Jag hittade en fläta på drops sida som jag ville ha på tröjan, helst skulle jag vilja göra en polokrage men se det vill inte Janne ha så det får jag bara drömma om. Tror att det kan bli en riktigt snygg tröja som han kan ha när det blir sköna höstdagar, under förutsättning att jag "inte" får för mig att börja på något nytt....

3 kommentarer:

  1. Åh, vilket snyggt flätmönster du hittat, det ser ganska svårt ut, men snyggt blir det.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. jättefint flätmönster,,det är kul att sticka flätor,,men man ska nog minnas var man va sist...;O)))

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka att du får sticka till din karl :-)

    SvaraRadera