Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

tisdag 19 april 2011

Stickcafeét

I går kväll var sista gången på stickcafeét för den här säsongen, nu tar vi sommarlov och startar upp den 5 september.
Vi har ju inte varit några trogna stickerskor och det har varit alltifrån tre till åtta deltagare varje gång. Flera nya trevliga bekantskaper har jag fått som jag delar ett av alla mina intressen med.
Många skratt och även funderingar har vi bytt. Jag ser redan framemot femte september!

2 kommentarer:

  1. God förmiddag, Carina.
    Tack själv för roliga måndagskvällar, i Stickandets tecken. Jag har uppskatta en del av våra samtal (seriösa) enormt mycket.Kul att ha fått träffa nya människor och ta del av lite olika saker. Ser framemot när vi startar uipp igen i september.
    Men vi ses ju innan dess. Jag repar nu upp min förbaskade sjal!! :o) Ingen ide´att ödsla mer tid på ilskan, över att inte kunna.

    Ha det gott, så hörs och ses vi, kram vonna

    SvaraRadera
  2. MEN! slutar n för våren? Då får ni ta en sväng till Skövde o komma på vårat stickcafé den 3 maj! Eller hur? Ni kan väl samåka du o Vonna?
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera