Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 5 december 2010

söndagtemat

Den här veckan har jag tillbringat halva i sängen med vinterförkylningen i kroppen.
Stickar på raggsockor i storlek 47 som ska bli julklapp,de får bli randiga för två nystan svart räcker inte till den storleken. Nu har jag visat så många så därför väljer jag en drömsk bild från en tidig morgon vid stugan i höstas. När man ser ut kan man inte fatta att det var för några månader sedan. Vill ni vara med i tema söndag så lägg in er länk där det står add link så följer ni instruktionerna.
En stor andra adventskram till er alla.,

3 kommentarer:

  1. Skickar krya-på-dig-tankar om Du inte är frisk redan =) Gillar din idé med "Tema söndag". Kanske har fått ihop mina julpynt till nästa gång. Må gott i veckan!

    SvaraRadera
  2. Raggsockar är en perfekt julklapp tycker jag. Hoppas du mår bättre nu.
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. En Award väntar på dig i min blogg. tilda-bondmora.blogspot.com

    SvaraRadera