Sidorhttp://sinneskattenspyssel.blogspot.se/search/label/spinnrocken

söndag 4 juli 2010

Livet är bra härligt!

Efter att ha flyttat åt pappa hela den här otroligt varma dagen, är det ganska skönt att ta igen sig .
Stilla och tyst och fortfarande mycket varmt, kopplar jag av med de sista varven på min silke kofta, varvat med att läppja på det kalla vinet och en koll på datorn.
Ensam är jag inte, maken har däckat i soffan ( han och sonen bar det tyngsta), runt fötterna är mamma and och hennes ungar det pips en hel del.
Livet är bra härligt!

2 kommentarer:

  1. Vilka gulliga pippisar! Ååh vad jag längtar till semestern när jag ser dina bilder, men än är det två veckor kvar, två lååånga veckor. Fast då hinner man ju planera för semesterstickning förstås! Tror jag ska ge mig i kast med ett par pomatomussockor, om jag orkar leka översättare.

    SvaraRadera
  2. Ja, vad vore bättre än detta! Tyvärr har jag ingen andfamilj som håller mig sällskap men om en dryg vecka får jag också semester och då ska jag dricka vin och sticka (fast jag gillar rött)!

    SvaraRadera